تصفیه آب استخر

سیستمی که معمولا برای تصفیه آب استخر پیشنهاد می شود یک سیستم پیش تصفیه است. از آنجا که آب استخر دارای آلودگی های میکروبی و میکروارگان هاست لذا ضدعفونی کردن آب اهمیت زیادی دارد. در این فرایند از کلرزنی و ازن ژنراتور Ozone Generator و لامپ UV استفاده میشود. کلر زنی به خاطر ارزان و دردسترس بودن همیشه در ضدعفونی کردن آب به کار می رود. کلر مصرفی در ضدعفونی آب استخر معمولا به صورت کلر پودری است.

کلر پودری یا پرکلرین با نام علمی هیپوکلریت کلسیم به شکل پودر ذرات جامد سفید رنگ است. پودر کلر در انواع گوناگون ساخت کشورهای مختلف عرضه می گردد. از جمله کلر پودری ژاپنی و کلر هندی و همچنین کلر پودری ایرانی در بازار موجود است. پرکلرین معمولا در بسته بندی 45 کیلویی عرضه می شود.

 

استفاده از ازن ساز

تزریق ازن به عنوان ضد عفونی کننده گرچه هزینه بیشتری دارد اما از لحاظ کیفیت آب برای سلامتی انسان بهتر است. در استخرهایی که از ازن برای تصفیه آب استفاده می کنند دیگر بوی کلر آزار دهنده نیست. ازن مانند کلر قابل ذخیره سازی نیست و توسط دستگاه ازن ساز که در خط تصفیه تعبیه میشود تولید می گردد.

 

استفاده از فیلتر شنی

در دستگاه تصفیه استخر فیلتر شنی نیز باید در مسیر قرار گیرد. برای جلوگیری از ورود و رشد میکرو ارگان ها روی سطح فیلتر شنی، باید ضد عفونی کردن قبل از ورود به فیلتر شنی انجام گیرد.

 

فروش تجهیزات استخر، سونا و جکوزی

شرکت زلال پایاب با سالها تجربه در تصفیه آب صنعتی آماده ارائه خدمات به صنایع گوناگون می باشد. تجهیزات تصفیه آب برای سونا، جکوزی شامل دستگاه تصفیه آب RO، دستگاه ازن ساز، فیلترشنی، دستگاه سختی گیر و … در ظرفیت های مختلف عرضه می گردد. همچنین انواع مواد شیمیایی تصفیه آب صنعتی شامل کلر پودری، رزین سختی گیر آب، آنتی اسکالانت، متابی سولفیت سدیم و… به فروش می رسد.

تصفیه آب استخر